Kampania „W kontakcie” – będzie realizowana w Miejskiej Strefie Kultury od 16 maja do 16 czerwca br. W związku z tym, że budujemy program naszej instytucji na nowy sezon kulturalny 2023/2024 zależy nam na zbadaniu oczekiwań potencjalnych odbiorców: zarówno tych, którzy już uczestniczyli w zajęciach w Miejskiej Strefie Kultury, jak i zupełnie nowych grup uczestników.
Chcemy, żeby nowa oferta odpowiadała na potrzeby mieszkanek i mieszkańców Łodzi, żeby rozwijała ich zainteresowania i pasje, zależy nam na edukacji kulturalnej „szytej na miarę”.
I etap kampanii – szkolenia dla pracowników MSK
Obecnie jesteśmy po intensywnych szkoleniach z przeprowadzania badań opinii odbiorców. 😎Zaprosiliśmy do współpracy firmę Klientocentryczni, której wieloletnie doświadczenie w branży i zespół ekspertów gwarantują, że zdobędziemy niezbędne umiejętności, aby tworzyć kompleksowe i trafne badania. To było niesamowite doświadczenie, które przyniosło nam wiele wartościowych informacji i inspiracji.😍 Naszym głównym celem było zapewnienie praktycznej wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznego badania odbiorców, aby lepiej dostosować ofertę domów kultury do ich potrzeb i oczekiwań. I musimy przyznać, że to się udało!
Podczas szkoleń nasi pracownicy:
🔎 Poznali nowoczesne metody badawcze: Przez dynamiczne prezentacje i praktyczne warsztaty, zapoznaliśmy się z różnorodnymi technikami badawczymi, które pomagają zgłębiać potrzeby i zainteresowania odbiorców kultury.
🗣️ Nauczyli się prowadzić wywiady i focusy: Praktyczne ćwiczenia z przeprowadzania wywiadów i moderowania grupy fokusowej pomogły uczestnikom zdobyć umiejętności skutecznego słuchania, zadawania trafnych pytań i analizowania odpowiedzi.
📊 Doskonalili umiejętności analizy danych: Omówiliśmy różne techniki analizy danych, takie jak klasyfikacja, segmentacja i interpretacja wyników. Dzięki temu nasi uczestnicy zyskali narzędzia do tworzenia bardziej trafnych raportów i rekomendacji.
📣 Rozwijali zdolności komunikacyjne: Wiedza nie jest wystarczająca, trzeba umieć ją przekazać. Dlatego poświęciliśmy czas na doskonalenie umiejętności prezentacyjnych i raportowania wyników badań w sposób przystępny i angażujący dla różnych grup odbiorców.
To oczywiście tylko niektóre z obszarów, które zostały podjęte podczas naszego szkolenia. Nasi pracownicy aktywnie uczestniczyli w dyskusjach i dzielili się swoimi doświadczeniami.
Dziękujemy Beacie Michalskiej-Dominiak ❤ Jesteśmy przekonani, że zdobyta przez nas wiedza i umiejętności będą miały pozytywny wpływ na jakość badań w naszych domach kultury 💯
II etap kampanii – prowadzenie wywiadów
W ofercie MSK znajdą się zajęcia, które dotychczas cieszyły się największą frekwencją, ale będzie też miejsce dla nowych aktywności – jakich? – tutaj chcemy oddać głos Wam!
Chcesz podzielić się z nami swoją opinią? Spędzić czas w dobrym towarzystwie i wpłynąć na nasze dalsze działania?
Zapisz się na spotkanie! Zgłoszenia przyjmujemy mailowo na adres: czaswolny@msk.lodz.pl, jeśli macie jakiekolwiek pytania, dzwońcie: 42 674 92 30.
Grupy docelowe:
30+
Poszukujemy od 4 do 8 osób z każdej grupy wiekowej!


Nasze działania w Kampanii podsumujemy Raportem, który udostępnimy na naszej stronie.