W KONTAKCIE – ruszamy z nową kampanią

Kampania „W kontakcie” – będzie realizowana w Miejskiej Strefie Kultury od 16 maja do 16 czerwca br. W związku z tym, że budujemy program naszej instytucji na nowy sezon kulturalny 2023/2024 zależy nam na zbadaniu oczekiwań potencjalnych odbiorców: zarówno tych, którzy już uczestniczyli w zajęciach w Miejskiej Strefie Kultury, jak i zupełnie nowych grup uczestników.
Chcemy, żeby nowa oferta odpowiadała na potrzeby mieszkanek i mieszkańców Łodzi, żeby rozwijała ich zainteresowania i pasje, zależy nam na edukacji kulturalnej „szytej na miarę”.

I etap kampanii – szkolenia dla pracowników MSK

Obecnie jesteśmy po intensywnych szkoleniach z przeprowadzania badań opinii odbiorców. 😎Zaprosiliśmy do współpracy firmę Klientocentryczni, której wieloletnie doświadczenie w branży i zespół ekspertów gwarantują, że zdobędziemy niezbędne umiejętności, aby tworzyć kompleksowe i trafne badania. To było niesamowite doświadczenie, które przyniosło nam wiele wartościowych informacji i inspiracji.😍 Naszym głównym celem było zapewnienie praktycznej wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznego badania odbiorców, aby lepiej dostosować ofertę domów kultury do ich potrzeb i oczekiwań. I musimy przyznać, że to się udało!


Podczas szkoleń nasi pracownicy:


🔎 Poznali nowoczesne metody badawcze: Przez dynamiczne prezentacje i praktyczne warsztaty, zapoznaliśmy się z różnorodnymi technikami badawczymi, które pomagają zgłębiać potrzeby i zainteresowania odbiorców kultury.


🗣️ Nauczyli się prowadzić wywiady i focusy: Praktyczne ćwiczenia z przeprowadzania wywiadów i moderowania grupy fokusowej pomogły uczestnikom zdobyć umiejętności skutecznego słuchania, zadawania trafnych pytań i analizowania odpowiedzi.


📊 Doskonalili umiejętności analizy danych: Omówiliśmy różne techniki analizy danych, takie jak klasyfikacja, segmentacja i interpretacja wyników. Dzięki temu nasi uczestnicy zyskali narzędzia do tworzenia bardziej trafnych raportów i rekomendacji.


📣 Rozwijali zdolności komunikacyjne: Wiedza nie jest wystarczająca, trzeba umieć ją przekazać. Dlatego poświęciliśmy czas na doskonalenie umiejętności prezentacyjnych i raportowania wyników badań w sposób przystępny i angażujący dla różnych grup odbiorców.
To oczywiście tylko niektóre z obszarów, które zostały podjęte podczas naszego szkolenia. Nasi pracownicy aktywnie uczestniczyli w dyskusjach i dzielili się swoimi doświadczeniami.
Dziękujemy Beacie Michalskiej-Dominiak ❤ Jesteśmy przekonani, że zdobyta przez nas wiedza i umiejętności będą miały pozytywny wpływ na jakość badań w naszych domach kultury 💯

II etap kampanii – prowadzenie wywiadów

W ofercie MSK znajdą się zajęcia, które dotychczas cieszyły się największą frekwencją, ale będzie też miejsce dla nowych aktywności – jakich? – tutaj chcemy oddać głos Wam!

Chcesz podzielić się z nami swoją opinią? Spędzić czas w dobrym towarzystwie i wpłynąć na nasze dalsze działania?

👉Zapisz się na spotkanie! Zgłoszenia przyjmujemy mailowo na adres: czaswolny@msk.lodz.pl, jeśli macie jakiekolwiek pytania, dzwońcie: 42 674 92 30.

Grupy docelowe:

📍30+

📍45 – 54

📍55 – 64

📍65+

Poszukujemy od 4 do 8 osób z każdej grupy wiekowej!

👉Chcemy zobaczyć się z Wami w terminach: 25, 26, 29 w godz. 19:00-21:00 i 30 maja w godz. 11:00-13:00.


Nasze działania w Kampanii podsumujemy Raportem, który udostępnimy na naszej stronie.

Więcej aktualności

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy